Sommaren är inte bara kort, just nu är den obefintlig.

Gud vad jag är less på vintern. Det är bara kallt och blött och man kan inte göra något annat än att vara inomhus och ha tråkigt.
Jag saknar Sommaren, våren, ja till och med hösten. Allt som inte inkluderar mörker och snö. Jag vill kunna ha på mig fina skor utan att bli blöt om fötterna. Jag vill kunna ha linne och kjol. Jag vill kunna gå till skolan utan jacka! Jag vill bada och sola. Jag vill åka ut till stugan och lyssna på dom galna måsarna som tror att det är dom som bor på vår ö. Jag vill ligga på studsmattan och filosofera. Jag vill kunna se mig i spegeln och se en Louise med några små fräknar på näsan titta tillbaka, inte någon blekfis.



Ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback