Bästa inköpet ever!

I början av sommaren blev jag kär. Jag gick förbi återkommande mode och såg dessa skönheter i skyltfönstret. Jag hade ingen aning om hur stora de var eller hur mycket de kostade, och jag hade aldrig tid att gå in och ta reda på det. Men jag visste att detta var något jag verkligen behövde äga.
Idag var mamma och jag på återkommande mode. De var inte kvar i skyltfönstret, så jag antog att de var sålda. Men för säkerhets skull så frågade vi personalen om de fanns kvar, och efter mycket letande så återfanns snyggingarna inne på lagret. Storlek 37, gissade tjejen att det var. På tok för litet för mig, men jag tänkte att jag kan väl lika gärna prova dem också. De passade perfekt. Och priset; 65 kronor. Skitbilligt!
Det är ödet att jag ska ha dessa! Jag kan stolt säga att jag nu är ett par rullskridskor rikare!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vilka härliga rullkridskor!!

2010-07-23 @ 00:58:28
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/
Postat av: Tina

Grymt att ha med dom där i en fotosession! :D

2010-08-04 @ 22:29:40
URL: http://tskiold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback