Bittersweet panik/irritation/stress/hjärndödhet

GE MIG ERA BÄSTA TIPS PÅ VAD MAN KAN GÖRA I LONDON FÖR EN LITEN PENG!!!

Sitter just nu med Mamma och håller på att boka ihop allt till London. Nenne är i Örnsköldsvik. Hon ska egentligen inte komma hem till Sundsvall innan vi far. Vi håller på att kika på olika nöjen och utflykter som vi ska på. Försöker få ekonomin att gå ihop. Med kontakt över telefon, och eftersom vi båda är mitt ute i ingenstans (Jag i Matfors och Nenne någonstans i Öviks skogar) så kan jag utan över- eller underdrift kalla situtionen för virrig. Oj, nu är det mat också! HEJ OCH HÅ. Jag måste lugna mig!


Kommentarer
Postat av: Sally

Jag gick en hel dag runt London, såg Big Ben, gick vid Picadilly Circus... Gjorde allt sådant, vilket var jättetrevligt! Jag besökte också London Dungeon, vilket var det bästa beslutet jag har gjort än så länge! Perfekt för den som gillar skräck, och Londons historia. Allt var otroligt bra gjort, så det rekomenderar jag!



Åker hem i Augusti. :)

2010-07-20 @ 14:12:59
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback