Längtar lite...

...frågan är till vad. London, självklart, men någonting mer också. Kanske att luggen ska växa ut. Jag ska till Sax och Kam och slinga håret på Tisdag. Jag kan lägga lite längtan på det.
Jag längtar nog tills nästa gång Timo spelar live. Jag tänker stå längst fram, sjunga högst och dansa vildast igen. Det var jag bra på.
Just det, jag satt och youtube:ade runt lite och hittade en låt vid namn Drunk Girls. Hade ingen aning att det var just den låten. Den fick mig i alla fall att längta efter en speciell person. Oj, det där lät kanske lite väl romantiskt. Hahah. Så är det inte. Romantik tänker jag hålla mig ifrån.

Buss och Kran!


Kommentarer
Postat av: Nenne

My ringsignal forever! :'D

+ London is going to be awesome!

2010-07-15 @ 01:44:28
URL: http://nenne.bloggproffs.se/
Postat av: Nenne

My ringsignal forever! :'D

+ London is going to be awesome!

2010-07-15 @ 01:51:21
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback