Lollo ♥ Milkshake

Idag har jag städat (det var på tiden), skrivit brev till farmor och farfar (det var VERKLIGEN på tiden), köpt glass (det var också lite på tiden) och fixat mig en milkshake (mitt milkshake-intag bara ökar och ökar).

Man kan ju undra hur killarna på Matlusth ser på mig. Varenda gång jag går dit och handlar köper jag glass. Och inget annat. Eller jo, en gång köpte jag en trocadero och en påse marshmallows också. Och ett paket glass. Hursomhelst, så har jag aldrig gått in dit utan att köpa glass. Aldrig handlat något annat än glass. Dom måste tro att jag är glassberoende. Vänta, det vet alla att jag är....

 


Kommentarer
Postat av: Nenne

Sv: Hah! Du borde ju ha en egen kategori :0xD

2010-07-06 @ 15:38:23
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback