Mamma + Erbjudanden = Slutar sällan bra...

Så, igår fick mamma hem 2 nya mobiler i samband med att hon hade ändrat mitt och hennes abonnemang till Halebop. Den ena var någon ny touch-nokia, och den andra var Sony Ericsson Xperia X10 mini.
Åh herregud. Den är omöjlig. Den är pytteliten. Varje gång jag ska skriva Yes så blir det Walter istället. ?!
Jag var uppe till ett inatt och försökte synkronisera den med datorn. Jag har inte fått över några gamla kontakter för Bluetooth fungerar inte alls.

Vaknade idag klockan fem utav att något stort, låtande fordon (jag gissar på typ sopbil eller liknande) skulle stanna utanför och låta i evigheters evighet. Sedan fick jag ett telefonsamtal tio över åtta (det går iaf att ringa med den! Dock tog det lång tid innan jag förstod hur man skulle göra för att svara, och längre tid för mobilen att förstå att jag hade förstått), och när jag lagt på tänkte jag åtminstone få sova en timme till, men nej. Det vill inte resten av världen.

Så nu är jag trött och gnällig och gråtfärdig som en liten femåring, ska duscha och sen iväg till ST-tältet och försöka vara motsattsen. Hälsa på mig där! Ge mig en kram, skäll ut min telefon eller slå lite vett i skallen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback