Markus & Timo. Åh. ÅH. ÅÅÅH!

Så, efter min kväll på gatufesten kan jag konstatera att
  • Långa killar ska inte ställa sig längst fram på konserter. Seriöst. NI SER JU ÄNDÅ ÖVER DE KORTA MÄNNISKORNA, SÅ STÄLL ER BAKOM DOM SÅ ATT DOM KAN FÅ SE NÅNTING ANNAT ÄN EN MASSA RYGGAR!
  • Jag kan alla Markus Krunegård-låtarna utantill.
  • Markus är awesome!
  • Timo Räisänen är UTAN TVEKAN den COOLASTE, UNDERBARASTE, HÄRLIGASTE, BÄSTA, FANTASTISKASTE, AWESOMASTE, MEST ÄLSKVÄRDA MÄNNISKAN I HELA VÄRLDEN!
  • AmazingPhil och Timo är riktigt lika varandra till utseendet. Vilket höjer awesome-nivån på båda två!
  • Jag har inhandlat den bästa T-shirten som jag någonsin kommer inhandla.

Tillåt mig presentera: en massa crappiga mobilbilder 





Markus Jag-skriver-låttexter-som-Louise-fullkomligen-älskar Krunegård








Timo Gud Räisänen. Rock on!




Det här är den finaste bilden någonsin. Trots att den är tagen med mobilkamera, med blixt mitt i natten, och att vi båda dryper av svett.
Det här är den finaste bilden någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback