Random Facts

  1. Det ligger ett paket bakplåtspapper på köksbänken. Varje gång jag går förbi så läser jag Bakispapper. EXAKT VARENDA GÅNG.
  2. Just nu försöker jag lyssna ikapp mig på alla Timo Räisänen-låtar som jag inte kan. Läxförhör på torsdag!
  3. Idag ska jag bada på Himlabadet! Gratis! Oh, do I love those sommarlovsentreprenörs?
  4. Jag sitter vid min dator just nu, och så fort den börjar bli lite seg så vänder jag mig om och blippar lite med filmerna på MacBooken. How geek is that?
  5. Nenne sms:ade mig halv elva och frågade när vi skulle gå ner på stan. Jag svarade att jag bara skulle ta en dusch. Hm. Sorry! Jag stänger av datorerna och kommer bort till dig på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback