Verkligen?

Jag har snart packat klart. Jag tar bara en liten paus för att fylla på mobilen med lite musik. Och för att kolla på Criminal Minds alldeles strax.
Jag är överlycklig just nu, dels för att IMORGON SMÄLLER DET, DÅ ÅKER JAG OCH NENNE ÄNTLIGEN TILL ENGLAND, och för att Nenne har köpt en videokamera. En fantastiskt bra videokamera. Som verkligen fungerar utmärkt till min dator. Det vet jag. För hon kom hit så att jag skulle kunna testa.

Så till henne, och hennes underbara videokamera (vars tvilling jag tänker investera i när jag kommer hem), dedikerar jag denna lilla låt som jag pysslade fram igår:


Den är inte lång, men samtidigt är den nog inte riktigt färdig heller. Fast jag tycker hemskt mycket om den som den är för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Nenne

I LOVE it! :D

2010-07-27 @ 09:43:48
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback