Ett (något lyckat) försök att ta igen allt som vi gick miste om när Nenne for till London

nenne. säger:
OMG hej
OMG omg
OMG i'm so random
Louise säger:
OMG HEJ
nenne. säger:
OMG did i just annoy the crap out of you?
Louise säger:
NO :'D
nenne. säger:
hah x)
"delade the leash (43 dagar sedan)"
intressant x)
Louise säger:
whuuut?
nenne. säger:
det står här i rutan, precis under 'You don't take people's potato chips'
Louise säger:
Jasså?
No way?
nenne. säger:
mm *nicka*
Louise säger:
Men... men.... jag har aldrig ens SETT den meningen?
Vafan betyder delade liksom?
nenne. säger:
ingen aning alls. men vi gjorde det. för 43 dagar sedan.
43 dagar. det är typ lite mer än en månad. så pass långt minne borde man ju ändå kunna tycka vore lämpligt.
Louise säger:
AHAAAAA delade
Dela... i dåtid
Jag trodde det var nåt engelskt ord
Delade the leash
nenne. säger:
O M G just palm-face
Louise säger:
OMGOMGOMGOMG Epic FAAAIL
(vad är grejen med detta nya nördspråk????!!!!!?????)
nenne. säger:
HÅHÅ! *peka* YOU said that! NOT me! never.
Louise säger:
Fan
FAN
Jag trodde du var med på spåret. Fan
Jag sitter här och skäms som hunden i Upp nu.
nenne. säger:
well.. lmoa, then?
*LMAO
I FUCKED IT UP
Louise säger:
LMOA <3
nenne. säger:
laughing my.. off ass? approved!
Louise säger:
Laughing my odd ass?
nenne. säger:
well. techincally måste det vara ett ord till efter isf, right? LMOAO - Laughing My Odd Ass Off?
(oh, happy day! de tre sista orden slutar på dubbla konsonanter *sudden tvångstanke*)
Louise säger:
OOOH LMOAO
Underbart ord
Som är OKEJ att säga <3
nenne. säger:
det bästa med det ordet är att om man nånsin skulle säga det till nån annan så skulle dom bara vara helt
"seriously? you fucked it up"
Louise säger:
HAHAH
Är din röv frisk nu?
nenne. säger:
woah. well, THAT was inappropriate!
on a serious note, though - JA. and i'm so happy for it


Nu inser jag att jag precis publicerade dagens största misstag som aldrig ville att världen skulle se. Menmen, ibland måste man väl bjuda på sig själv?


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, det är inte bara världen som är liten :P

Klart att vi gör! Fika, fika eller fika? :D

2010-06-01 @ 21:29:19
Postat av: Nenne

OMG (det är väl lika bra att fortsätta i samma anda - när man ändå börjat, liksom) I am totally stealing this när min dummajävlahelvetesskit-blogg återuppstår från det döda!

AND OMG (återigen) Was that Maria? As in THE MARIA? ohohoh, VINKA (hon kommer aldrig att se det här)

2010-06-01 @ 22:35:04
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback