Experiment!

  Jag läste någonstans att man kan göra sitt
  eget "heart filter" till kameran med
  bara lite papper och en sax
  (för att få samma effekt som på bilden med kaninen, 
  coolt va?), så jag tänkte att jag kunde
  försöka mig på att göra samma sak!

  Hahah, jag fick inte alls till det, men
  det blev ganska coolt ändå!

Det blev typ som en sorts gråaktig skugga där det inte var fokus. Om man kollar noga på nedersta bilden så kan man se spegelbilden av mig och kameran, som jag har tejpat på en bit vitt papper med ett litet "hjärtformat" (formen på hålet kan ju diskuteras...) hål i mitten.



När jag väl fattar på riktigt hur jag ska använda mig av pappersfilter så kan jag tänka mig att det kan bli en hel del riktigt coola bilder!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Sv: Jadu. Det blev på tok för otydligt att det handlade om idrott. Haha, hade inte ett glatt moment när jag insåg att jag var tvungen att hitta en annan idé D:

2010-11-01 @ 23:44:29
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback