Alla klappar katten

Just nu sitter jag och sörplar i mig min fjärde kopp te för idag, samtidigt som jag målar nagellack över en liten dold maska under foten på mina strumpbyxor. Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, få bort sminket från igår, och låta ansiktet vila lite innan det är dags för nytt. Sedan ska jag fylla termosen med ännu en kopp te (och kanske packa ner lite oboypulver som jag kan blanda ner i kaffet som jag ändå kommer bli tvungen att dricka ikväll), föna håret, äta lunch, hoppa i hotpants, t-shirt och mjukisbyxor, åka iväg och handla mat, frukt och energidryck, och efter det är klockan 14:30, och jag, Julia och Wilma möts upp i Skönsberg för att fixa hår, make up, och gå igenom allt in i minsta detalj. Sedan är det genrep. Med publik. Nu ger vi gärnet!

Kommentarer
Postat av: Elin Lindström

läs på fb

2011-12-29 @ 23:44:11
URL: http://2elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback