Idag är det lucia



Idag så är det ett år sedan jag och Nenne spelade in vår legendariska lucia-ripoff (som dessutom har försvunnit) av kom ner guvd. Idag är det ett år sedan MP08B hade världens konstigaste och charmigaste luciatåg på norra järnvägsgatan och terroriserade HV-Mode. Idag är det ett år sedan Jonas kom hem till mig, dagen efter att vi råkat umgås med varandra konstant från Fredag eftermiddag till Söndag kväll, utan att ens tänka på det. Idag är det ett år sedan vi gosade och tittade på musikhjälpen. Idag är det ett år sedan det blev vi.

Kommentarer
Postat av: Nenne

sv: hahh, okej då!

ALSO: perfect! done!

ALSO ALSO: oooh! what did you have in mind?

ALSO ALSO ALSO: jag ska dit alldeles precis nu - well done you!



ALSO ALSO ALSO ALSO: adorable! don't mind me - jag smyger bara förbi och tar lite cred.. ;D

2011-12-13 @ 10:29:26
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback