Day 09 – Your beliefs

Alla som känner mig vet (och tycker) att jag tror alldeles för mycket på skrock. Jag lägger aldrig nycklarna på bordet, jag skulle inte ställa mig på en A-brunn för allt smör i Småland, och så fort jag ger ödet en chans att tvinga mig att äta upp någonting jag har tänkt eller sagt så måste jag ta i trä.

Ödet ja. Det tror jag på. Nånting övernaturligt där ute i vårt universum har koll på mig och en sorts plan för det som ska hända i mitt liv. Jag har en speciell låt som jag vet att när jag hör den, så är det ödet som säger åt mig att jag inte behöver oroa mig. Jag har aldrig berättat för någon vad det är för låt, jag pratar aldrig om den, jag har den inte på min mp3 eller någon spotifylista. Jag lyssnar aldrig på den på youtube. Det är min hemliga låt. Bara ödet kan få mig att höra den.
Jag har två jättebra citat som tilltalar mig angående det här. Det första är från ett How I met your mother-avsnitt och det andra såg jag på en bild på weheartit;

~I think the universe is conspiring against me!

~Trust the universe.



Sen så tror jag för övrigt också att det MÅSTE finnas något positivt med the game. Pluspoäng eller liknande. Aldrig i livet att det bara går att förlora. Allt har en bra och en dålig sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback