Sony A57 (Jag vet att jag fotar för många fjärilar, humlor och blommor, ursäkta.)

I lördags bestämde jag mig för att äntligen köpa kameran som jag länge har haft ögonen på - en Sony A57. Denna systemkamera har inte bara 16.1 megapixlar och videofunktion utan även fantastiskt bra inställningar för att filma i 50 frames/sec. Det betyder att man får ordentlig kvalité när man kör filmen i slowmotion, vilket behövs till inte bara cancerfilmen som vi gör just nu utan även i otaliga framtida projekt. Denna älskling var en riktigt bra investering och dessutom ingick standardobjektiv. Idag var jag och Nenne ute och både filmade och fotade och då tog jag dessa bilder.

Här har ni även en video med lite random klipp som visar hur det blir när man drar ner hastigheten på klippen!



Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Jättefina bilder!!

2012-08-20 @ 20:55:09
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Mammie

Den sista blomman ser ut som en humla som dansar balett !

2012-08-20 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback