Detta inlägg är varken intressant eller välskrivet men bilderna är i alla fall fina så titta på dom om ni så vill

Hallå världen! Hur är det med er? Hur det är med mig ska vi försöka att låta bli att prata så mycket om. (Fast ja. Egentligen är det skiiiiitbra med mig ohmygodherregud ni anar inte vad jag är lycklig (man kan köpa lycka för pengar. Sådetså.) över både det ena och det andra. Både det ena och det andra ska få egna blogginlägg såsmåningom.)

Idag har jag städat, bytt lakan, tvättat och vädrat men jag tycker ändå det luktar skumt hemma. Såpass mycket att jag skäms när det kommer folk. Såpass att jag blir otroligt arg på mig själv för att jag gång på gång misslyckas med att ha det perfekta hemmet. Menmen. Jag tror jag ska gå och köpa mig en såndär spray som får luften att lukta lite godare imorgon. (Varför skriver jag ens det här? AHWR det är meningen att du ska skriva om intressanta saker som bara visar dina bästa sidor ifall någon viktig människa kommer och kollar på din blogg, dumma dumma Louise.)

HURSOMHELST. Jag har en gissning att veckan som kommer blir mer trevlig än otrevlig. Jag och Nenne måste jobba så mycket vi bara kan, på onsdag ska jag träffa Ronja, och på torsdag ska jag på infomöte till ett funktionärjobb som jag ska utföra till helgen. OCH. PÅ MÅNDAGEN EFTER DET. BÖRJAR. DANSEN.

HURSOMHELSTIGEN VADÄRDETMED ALLASIDOSPÅR HÅLLDIGTILLÄMNET. Handlar texten ens någonting om bilderna du så nogrannt valde ut för att ha på din blogg?
Första bilden: Från när jag (märkte någon att jag tilltalar mig själv med både Jag och Du?!?! Ojojoj....) och Nenne var och letade fina inspelningsplatser till Fantasi.
Andra bilden: Från när jag och Nenne var och letade fina inspelningsplatser till Fantasi.
Det här gick inte alls bra (skrivandet alltså. Att leta inspelningsplatser gick galant!).
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

AHAHHA fett söt okej vad heter du på skype ??? hahahah

2012-08-19 @ 20:49:16
URL: http://meteorshower.blogg.se/
Postat av: Madeleine

fina bilder :)

2012-08-19 @ 21:23:47
URL: http://tjugoandre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback