T F I O S



Idag låg ÄNTLIGEN min efterlängtade bok i brevlådan - John Green's The Fault in our Stars! YES! Motivation att underhålla mig själv med något annat än att sitta vid datorn eller kolla på TV! Jag har redan läst tre kapitel och den är åh så bra. Vi är lediga ända fram tills på Tisdag (då nästa kurs börjar) och jag måste se till att göra mig av med mina fyrkantiga ögon. Dessutom vill jag träna upp mitt läsintresse, både för att jag saknar att bara sitta och läsa fantastiska böcker men även av den fina anledningen att vi nästan bara har teoretiska kommunikationskurser den här terminen - och då gäller det att se till att man är läsvan.
Nu ska jag dyka tillbaka ner i boken börja på kapitel fyra! DFTBA!


Kommentarer
Postat av: nenne

sv: mahah! det var ett tryckfel har jag fått konstaterat (inte för att någon tvivlade på det) så nu ska jag skicka tillbaka den felande boken och få en ny... samtidigt är det en liten del i mig som gärna vill ha kvar den feltryckta boken i min ägo :3



also! hur bra är den? jag är rädd för att gråta när jag läser den, haha, har förstått att det ska vara en risk :o

2012-01-13 @ 15:27:27
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback