Kommunikation och omvärld


Imorgon börjar en ny kurs. Vår andra teorikurs. Den första teoretiska kursen, Medier, kultur och samhälle, skrev vi tenta på i Onsdags. Journalister, Bildjournalister, Info-pr:are och så vi Grafiker, så pass många studenter att vi fick göra tentan i tonhallen. Det var en obehaglig dag. Den kursen var otroligt svår och krånglig, och ska jag vara ärlig så hade jag inte pluggat jättebra (dock var själva kursupplägget riktigt dåligt planerat och halvdant).

Idag mötte jag en tjej och köpte kurslitteratur för 600 kr, vilket kanske låter mycket, men då vill jag berätta att hade jag köpt böckerna från adlibris så hade det hela landat på 1130 kr(!!!?!?), så jag tycker att det var en ganska schysst deal.

Jag har föreläsning från 10 till 12. Sedan borde jag gå och sätta mig i biblioteket och börja pressa in fakta. Jag gör ändå inget vettigt om jag går hem.

Kommentarer
Postat av: Elin Lindström

Kommer inte ihåg xD

2012-01-17 @ 23:36:16
URL: http://2elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback