Jag var med på midsommarn ändå

Jag fick min näst sista behandling i torsdags och mådde ganska aspyton efter det och trodde att jag skulle ligga och totaldö hela fredagen - men skam den som ger sig! Jag stoppade i mig lite för ändamålet avsedda piller och tog på mig min lila peruk (för omväxlings skull) och for ut till stugan för att fira midsommar med la familia. Lagom till efterrätten kom Jonas och körde över mig och Astrid till Ållerviken där vi hängde lite bland myggen, letade borttappade plånböcker, åt jordgubbar med nutella, och spelade spel.

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Fan va awesome <3

2012-06-24 @ 11:55:43
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback