Back to basics

Hej hopp! Jag har bestämt mig för att jag ska lära mig rita igen, och idag som så många gånger satte jag mig ner och började, blev missnöjd, och gav upp. Men, sen kom Jonas hem och när jag gnällde över att jag har glömt bort alla mina ritarskills så började han peppa mig så jag gjorde mitt bästa och bad honom och råd lite då och då (Min man har en jäkla kompetens inom detta område, ska ni veta!). När jag var klar med kroppen och håret var det bara händerna och ansiktet kvar - det som oftast sabbar det hela för mig. Men, den här gången gick det faktiskt inte helt åt skogen! Så nu ska jag försöka ta itu med en idé som jag har haft i bakhuvudet jättelänge, men jag måste nog öva lite innan jag ger mig in på den. Så ikväll började jag det projektet med att göra ett kollage av bilderna som idéerna baseras på.

Blir du nyfikeeeen? Inte det? Nähä. Okej, well SORRY DÅ. Men om det här blir som jag har tänkt så kommer det bli awesome!

Kommentarer
Postat av: nenne

ah! duktig tjej over there! :'D



also; nyfikeeen :o

2012-05-16 @ 12:50:08
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback