I carried a watermelon?!

Hej hå folket, imorse fick jag verkligen kriga mig upp ur sängen med sprängande huvudvärk, kriga mig in till köket och göra frukost som jag inte ens tyckte om, och sedan kriga mig iväg till skolan i pisskylan för att skriva tentan. Den gick riktigt bra, men ibland blir man nästan lite besviken över att man kan och har pluggat in så mycket mer än de frågorna som dyker upp. Anywho, nu har jag sovit sen tiotiden och nu håller jag på att vakna till. Hmm.. Fredag, klar med skolmoment, lite tycksynnom.... Det låter som att det är dags att kolla på Dirty Dancing för femtioelfte gången!
 

Kommentarer
Postat av: nenne

är det bara jag eller har det saknats positiv energi i livet på sistone? det kanske är lokalt över falun dock... krya på dig massor, hoppas du mår bättre i huvudvärken snart!
svänger förbi sundsvall till veckan förresten! (blire nå' branschträff för din del?) så vi borde hinna ses och ses lite, sen kanske planera en del då också - face to face liksom!

2013-02-08 @ 17:36:08
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: nenne

branschträffen är nu på onsdag, klockan 18.00, är fortfarande inte 100 på att jag ska gå – har ingen aning om vad det är egentligen, haha! men man måste anmäla om man kommer senast i morgon :)
det ser förvånansvärt lugnt ut på mitt schema i månadsskiftet – kan hända att jag måste filma något med min grupp, men isf är det ju bara att hänga med ;)! tänkte du helgen 2-3 mars, eller? :)

2013-02-10 @ 12:48:48
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: nenne

WHAAAAAT? Asså! Tummen upp till din kommentar!! Vafan?! Kan inte komma över vilken konstig grej att göra alltså :O

anmäler mig till träffen nu på stör’t!

2013-02-10 @ 17:09:06
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback