Inte fan är det vår än på ett tag

Jag skulle nästan kunna använda exakt samma bild som i föregående inlägg, för William är här igen och vi sitter i samma position som för tre dagar sen. Grabbarna kollar på en, enligt William; "vänskapsmatch, fast den är jättetråkig". Fotboll dvs. Jag är ej engagerad. (OJ NU SKRIKER DOM OCH KRAMAS DET BLEV MÅL OCH NU DANSAR DOM)
 
Jag gick och la mig i Söndags och taggade ordentligt för att börja veckan med ett joggingpass (Ja, jag har upptäckt att det faktiskt går att jogga på vintern, say whaaaaa), tvätta x antal maskiner, städa lägenheten och sedan gå på en föreläsning efter lunch. Så blev det inte. Jag låg utslagen i migrän hela måndagen och fick även veta att Farmor hade somnat in. Så, inte precis årets bästa dag. Rest in peace ♥
 
Igår var jag uppe på benen, och gjorde allt det där jag skulle ha gjort i måndags. Förutom att jogga. Jag har kanske anammat idén om att jogga i snö, men inte fan i snöstorm. Däremot tog jag ut alla handdukar och lakan ur skåpet, vek om dem, och la tllbaka dem i skåpet. Detta kanske låter fånigt, men om ni hade sett hur det såg ut i skåpet innan så skulle ni komma springandes med något prisaktigt och kastat det på mig. En medalj för vuxenpoäng kanske. ETT vuxenpoäng. 
 
Så, nu sitter jag här och bloggar och slänger då och då ett öga på fotbo... Nähä. Nu spelar de Assasain's Creed igen. Sverige ligger tydligen under. Detta beteende gillar jag, man ska inte titta på en enda minut sport i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback