12/3-13 21:13

 
Hej små vänner! Idag har jag;
  • Diskat
  • Skrivit brödtext om Didot och Bodoni
  • Skissat på hur mitt bokomslag ska se ut
  • Tvättat mina filtar
  • Städat skafferiet
  • Druckit te och ätit mackor
  • Druckit te och ätit yoghurt
  • Planerat kommande kurser
  • Duschat
  • Längat till säsong tre av Sherlock
Mycket fokus på skolan och boken som skall göras, helt klart. Jag vill försöka vara klar innan torsdag med själva formgivningen av boken, så att jag inte behöver stressa med själva bindningen. 
I lördags kom Johanna och hälsade på, så vi såg på melodifestivalsfinalen och åt Ben & Jerry. Jag blev kär, jag hade ganska länge varit beredd på att jag skulle bli kär, men oj oj oj - vad kär jag blev i deras nya smak Peanut butter me up! Hallonsås, jordnötsmörglass och vaniljglass med jordnötsmörsfyllda chokladbitar. Den där glassen skapades nog för mig.
 

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Låter nice, kan du ge mig din dator :D???

2013-03-13 @ 15:48:29
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Ok :(......... Kan du stjäla den till mig :3?

2013-03-14 @ 11:22:38
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: nenne

aaah jag är rädd för att börja längta till säsong tre på allvar, ahah!

sv: !!! helkroppsspegel är en awesome idé! var kan man få tag i en billig sån? fyndlagret kanske??

2013-03-17 @ 01:10:59
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback