Utslagen på golvet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorse packade jag min ryggsäck med Kotler-boken, Mårtenson-boken (lika tjock men lite mindre), och datorn i. Sedan satte jag mig på cykeln och for ner till skolan, skrev färdigt och lämnade in uppsatsen, och jobbade vidare med kondomerna. Sedan var jag på treornas examensutställning, efter det gick jag och åt middag med Magda, och sen cyklade (Läs: Jag bor högt uppe på norra berget, det var 87% leda cykeln) jag hem med den där jävla ryggsäcken. Ni anar inte hur tung den var. Vet ni vad, jag ska gå och lägga böckerna och datorn på vågen, för att se hur mycket de väger! 
 
5,6 Kilo! Och då räknar jag inte in allt annat jag hade i väskan. Nu ligger jag på golvet, helt utslagen, och funderar på att ansöka om att få göra det på heltid. 

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Shit! Förstår att du är utslagen!
Var är bilden från?

Förlåt att ja varit en dålig bloggläsare!!!!
Men nu ska ja bli bättre!!

2013-06-06 @ 14:44:18
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback