Never not chasing the million things I want

Hej alla fina! Jag tänkte tipsa om ett bra album som nyligen har släppts på spotify, nämligen Lordes debutalbum Pure Heroine!
Jag slår vad om att du redan har hört hennes jättehit Royals (en perfekt sjunga-i-kör-i-en-bil-låt), men jag vill även tipsa om Tennis Court400 LuxBravado och A World Alone. Jag har hunnit lyssna igenom albumet ett par gånger, och gillade det på en gång. Tennis court tror jag faktiskt är min favorit just nu.
Det var det! Nu ska jag fortsätta med tentaplugget. Ha det gött och så vidare, så hörs vi igen någon gång. 

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Aldrig hört henne faktiskt! Men ska ta å lyssna nu när jag sätter mig på bussen snart :D

2013-11-06 @ 18:15:05
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback