Ang Alice

Som sagt, så var jag och Astrid på Bio och såg 3D-versionen av Alice i Underlandet.
Gah, den var hur bra som helst!!



Filmen har fått lite blandad respons, men jag tycker att det är den
bästa film jag någonsin sett. Bättre än Avatar till och med! Dock
så såg jag den bara i 2D, men grejen är ju den att Alice hade mer
 handling än vad Avatar hade. Avatar var cool, men förutsägbar. 
Den hade ingen humor. Vilket den här filmen verkligen hade.
Annan kritik jag har ramlat över är folk som klagar på Johnny Depp,
 att han inte levde upp till förväntningarna o.s.v.
Well, guess what. Den här filmen bygger inte på honom, den bygger
på Alice (spelad av Mia Wasikowska, som har fått aldeles för lite
cred tycker jag!). Jag tycker att alla medverkande har gjort ett sjukt
 bra jobb med den här filmen, och till er som har möjligheten att gå
på 3D-bio i er stad vill jag bara säga; GÅ OCH SE DEN NU!!!



Kolla in trailern. Gå sen och köp biobiljetter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback