April april...

...eller nåt. Hahah, jag vet att jag utlovade en bild på hur håret blev, men inte lagt ut nåt. Ingen fara, det blev helt okej, men jag tänkte vänta med att lägga upp bild tills jag själv har tvättat och stylat det, för; det ser ju aldrig precis ut som det gör när frisören har fixat det. Anyway, så var det Katja L på Sax & Kam som klippte mig, och jag måste bara rekomendera alla att gå dit. Det kan verka liiite dyrt, men det är helt klart värt det. Dom satsar ganska mycket på att marknadsföra sig själva, så då är det inte mer än rätt att dom får så många kunder som de förtjänar :D

Påsken har jag spenderat med Pappa, Kajsa, Kalle & Frida. Bara ätit gott, sett på filmer (bla. Jag såg Ice Age 3, hur rolig som helst ju!) och ...myst?. Mysat? Mysigt? Myserat? Hm... den böjningen var visst värd att slå upp.
Jaja, nu är jag hur som helst proppmätt, för vi har precis ätit jättegod spaghetti och köttfärssås. Och sen blir det glass. Jag lär väl rulla fram om jag fortsätter äta såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback