Louise ♥ this day

SOOOOOL! VÄÄÄRMEEEE! VÅÅÅÅÅR! SMÅ BÄCKAR AV SMÄLT SNÖ!
Lovely. Absolutely lovely.

Efter skolan gick jag runt på stan med Swenki en stund. Torget var fullt med folk som lapade sol och åt glass. Jag och Hannah var dock stans svarta får, eftersom vi gick och åt på varsin kanelbulle istället. Men gott var det minsann!
Sen åkte jag upp till sjukhuset och tog den tredje och sista gardasilsprutan. Den gjorde inte lika ont som den andra, men den kändes mer än vad den första gjorde. (Den andra var ju out of this world, fyfan vad den gjorde ont! Men nu är det över, Yaay!)

Nu har jag möblerat om lite, och snart ska jag iväg till dansen. Solen har fortfarande inte gått ner. Vilken underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback