Skitsnygga t-shirts!

Haha, jag bestämde mig för att ställa upp i Foki's tshirt-tävling. Man fick välja ut 3 t-shirts från Phoenix Tshirt Co., och när man ändå har en liten chans att vinna så bangar man ju inte på det. Dom har faktiskt en del riktigt snygga grejer, och om jag vann skulle jag välja...


Can't catch me Tinkerbell (ÅH, jag är aldeles kär i den tröjan, skitfin!! Och Tingeling är ju allmänt cool)

Jr aint afraid Pacman (GHOSTBUSTERS!! ♥ Hahah, har funderat själv att göra en t-shirt med den texten på, för jag älskar det citatet!)

Tame where the wild things are (Jättefin färg på tröjan, och skitgulligt tryck!)

Håll tummar och tår för mig nu, fatta vad kul det vore om jag vann dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback