3D-Dans!

John M Chu är tillbaka! Adam Sevani är tillbaka! I 3D!! Och nu är trailern ute! Någon gång i sommar kommer nya Step Up-filmen!



AND GUESS WHAT jag ramlade över när jag var och såg Alice i underlandet? En trailer som jag trodde var för ovanstående film, men icke då.



Det kommer alltså TVÅ, jag upprepar, TVÅ Dansfilmer i 3D den här sommaren! Och av dessa reklamfilmer att döma så verkar dom riktigt riktigt bra! Då återstår ju bara ett problem, kommer SF i Sundsvall fixa så att de kan visa filmer i 3D, eller måste jag och Nenne pallra oss till någon annan stad för att se dem? För det blir dyrt...


Kommentarer
Postat av: Nenne

A-FRIKEN-MAZING!

Oh, what was that? Oh yeah, pretty sure this is how unicorns are born :)

2010-04-10 @ 00:22:48
URL: http://nenne.bloggproffs.se/
Postat av: Johanna Chitty-D

det kommer inte finnas 3d-bio i sundsvall. !! :(



2010-04-10 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback