Lördagen den tjugofjärde April tjugohundratio

Igår var en intressant dag som jag kommer komma ihåg i resten av mitt liv. Utan tvekan den bästa dagen på länge, samtidigt som det även utan tvekan var den sämsta dagen på länge (migrän & liknande stuff när vi skulle bila hem, detaljer = onödiga. Ni vill inte veta...)!

Det bästa var självklart Bounce. Det var det coolaste jag har upplevt i hela mitt liv. Att sitta i ett fullsatt globen och skrika av imponering tillsammans med alla andra var skitmäktigt. Jag har aldrig sett så många människor på samma ställe förut. Vi satt högst upp också, i kurvan. Det var en riktigt häftig upplevelse. (Jag tänkte faktiskt "Det här är så otroligt fantastiskt underbart att jag skulle kunna kräkas" - Den tanken fick senare sina konsekvenser, inte bra.)

Under Michael Jackson-delen kom jag på mig själv med att tänka "FAN, jag borde boka biljetter till This is it!" sen kom jag på att MJ är död och This is it aldrig blev av. Men fy fan vad makalöst det hade varit att se det. Av filmen att döma så var Bounce på ungefär samma nivå. Alltså shit hörni, ni skulle ha sett det. Jag önskar att jag hade bokat biljett till kvällsföreställningen och sett den också. Och båda idag.

Nenne hade sin systemkamera med sig, håll utkik på hennes blogg efter bilder och annat skoj.



Jag är imponerad. Jag är inspirerad. Ni är fantastiska. Tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback