Här kommer ett till såntdär onödigt inlägg

Jag försöker så gott jag kan att städa. Och packa upp alla väskor. Jag har bara Frankrike kvar. Men solen lyser så fantastiskt fint idag, så jag vill inte spendera dagen inomhus. Men samtidigt så är jag svettig och skabbig som ett monster just nu, och vill inte vistas utomhus. Så då återstår bara ett alternativ: Min bästa vän, duschen!
På tal om det, när jag duschade igår så verkade det som om duschen var glad att se mig...? HAHA! Men det kändes som att den bara: "HEJ LOPPE, ÄR DU HEMMA NU? JAG HAR SAKNAT DIG! HÄR FÅR DU LITE VATTEN!"



Den här bilden är från en av våra första fotolektioner på MP. Jag gick i ettan och mitt hår var blondt. Nu ska jag snart börja trean och mitt hår är... Ja, det går inte riktigt att säga vilken färg det är just nu. Nånting mellan rött och grönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback