I also wiss that I could come

I 3 år i rad har min familj och Isabelles familj åkt till Kos vid den här tiden på året. Exakt samma del av ön, exakt samma hotell, för det är världens bästa ställe.
Well, inte i år då. Vilket känns lite synd.
Förra året träffade vi en Grekisk familj som vi blev "vänner" med (i det här fallet betyder ordet vänner någonting i stil med personer som vi måste knuffa i poolen så många gånger per dag som det bara går eller möjligtvis personer som vi utan undantag inte får förlora mot i vattenpolo. Eller bara helt enkelt personer som vi ropar OPAAA till rätt ofta.) Ja. Pappan slängde i mig i poolen när jag var fullt påklädd. Mamman klöste Sussi för att få bollen. Och så fort någonting hände (exempelvis att man fick lite vatten på sig eller att yngsta dottern halkade på poolkanten och slog huvudet) så var den första reaktionen "OOOOPPAAAAAAAA!"

Igår skrev en av tjejerna till mig på facebook:
 



För övrigt är jag inte ens säker på att pappan hette Kostas. Men ja, det är ju 50% chans att han gör det (egentligen mer, alla heter Glenn i Göteborg och alla heter Kostas i Grekland).

Kommentarer
Postat av: Nenne

Sv: HAHA! Jag föreslår att vi inte kontaktar Krister alls förrän vi pratat med Elisabeth eller Ulla.. För att säga att vi betalar innan vi vet vad som egentligen gäller känns lite risky? (Haha! Jag menar, vi kanske inte behöver? *hålla tummarna) xD

2010-08-13 @ 21:57:18
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback