Juno, Filip och Fredrik

Idag har jag jobbat sista dagen med våra söta Sommarlovsentreprenörer. Tårta och diplomutdelning. Navv. Jag kommer sakna allt med det här jobbet. Bättre chefer kommer vi nog aldrig räkmacka oss in på.
När jag kom hem slängde jag mig ner i sängen och såg på Juno, en av de få filmer som min konstiga TV faktiskt vill spela upp utan komplikationer. Jag minns inte när jag såg den sist, men när jag såg den nu vart jag väldigt nostalgisk. Den är sjukt sevärd, ni som inte har sett den måste se den så fort som möjligt, och ni som har sett den måste se den igen för den är så bra!

En rolig sak som jag märkte är Slutscenen, som för övrigt är otroligt gullig;



...men jag kom direkt att tänka på en scen med Filip och Fredrik från Sverige pussas och kramas, som är minst lika gullig: 



Hahaha, Lovely! Det roliga var att jag såg Sverige pussas och kramas innan jag såg Juno, så när jag såg den riktiga slutscenen för första gången så fick jag en ordentlig flashback! Man måste nästan fråga sig, vilken version är gulligast?


Kommentarer
Postat av: Nenne

Sv: It is actually happening! :'D



Also, "Maybe he ran out of HP and fainted" xD

2010-08-19 @ 22:50:25
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback