Vatten

Jag såg på Johannas blogg att hon hade länkat till sin portfolio, och då påmindes jag om att jag inte har lagt upp min vattenfilm här på bloggen! Skam på torra land! Det är klart att den ska finnas här!
Den här filmen gjorde vi i början på tvåan, skickade in den till en tävling, och kom med bland de 10 finalisterna! Ascoolt! 





Och när vi ändå är inne på vatten...
Jag klarar inte av att dricka det! Jag är beroende av läsk! Det är nästan lite ...läskigt. (Oooh..... billigt!)
Nä, men ärligt talat, jag har vant mig vid att häva i mig söt, kolsyrad dricka så pass ofta att jag verkligen måste trappa ner. Kanske sluta. Hm. Och mitt i allt det här, så ska jag då försöka lära mig dricka vatten.
Det har aldrig någonsin fallit mig in att "Hm, jag ska nog gå och ta mig ett glas vatten!", vilket nästan alla jag känner har sagt nån gång. Jag dricker bara vatten om jag tränar, eller om det är det enda som finns tillgängligt Jag tycker inte att det smakar gott, helt enkelt. Men herregud, jag är människa, klart som fan att jag ska kunna dricka vanligt kranvatten?! Framförallt när det finns tillgängligt här, vilket det inte gör överallt i världen? Så, från och med nu inleder jag projektet "Lär dig dricka vatten din bortskämda snorunge!!!!!".

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Har ingen inloggning på youtube ännu =P ska ordna ett konto imorgon =)

2010-08-11 @ 01:05:17
URL: http://2elin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback