Dagens bästa

Dagens bästa nya ord: Awesome-kurva
Dagens bästa reaktion: Hannahs garv åt "Cool Cat, Cool Maaan"
Dagens bästa sömntutor: Jag och Sandra
Dagens bästa apokalyps-spåkvinna: Hannah "Du kanske blir inlåst i en bil..." Svensson
Dagens bästa överdos: Pepparkakor
Dagens bästa brittiska radiopratare: Jag och Johanna
Dagens bästa tolkning: Johanna säger "Det var ett rop på hjälp!" Hannah tolkar: "Hannah sök hjälp ditt jävla as!!!"
Dagens bästa egoboost(ar): Hannah säger: "Gud vad jag är rolig ibland!" & Jag säger: "Fan, jag blir bara bättre och bättre, min awesome-kurva bara stiger för varje dag som går!"
Dagens bästa random kommentar: "Joel kan göra korvstroganoff!"
Dagens bästa tävling: Dagens bästa stämningsdödare
Dagens bästa stämningsdödare: Åsa "Allt för att inte jobba med kroppsspråk" Westin
Dagens näst bästa stämningsdödare: Hannah "Jag trodde det var jag som skulle få äran idag" Svensson
Dagens lunch: Potatisgrattäng, rostad lök och random kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback