Det trodde du inte!

Jag ska, för typ tredje gången, försöka starta upp en blogg. Nu har jag efter mycket tankeverkstad kommit över det första svåra hindret - att hitta på ett bloggnamn. Jag hinner egentligen inte skriva något nu, för nu måste jag raka benen, sedan ska jag titta på House, sedan ska jag åka iväg och träna och sen titta på medium. Hm, kom precis på att jag har sovmorgon i morn, så jag kanske bloggar lite senare TILL OCH MED!

Äta bör man ju också göra. Hm. Fast jag åt lite potatisgrattäng och en överbliven cupcake för ett tag sen, och jag är inte precis hungrig. Får se till att göra det om jag hinner.

Nån snygg bloggdesign ska man kanske också fixa, men inte än på ett tag. Nästa anhalt - rakhyveln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback