Helgen är här, och lyser frid på jorden

Fredag! Nämen så trevligt. Jag längtar nästan tills jag får gå och lägga mig och veta att jag har sovmorgon imorn!
Hade radiosändning på skolan idag. Det gick inte helt åt skogen, det var faktiskt helt okej.

Efteråt gick jag hem till Elsa och hade årsmöte med RBUF-lokalgruppen. Som fika fanns.... Mariekex! I love them! Jag gillar också att jag, Elina och ja, nästan alla, försökte få in så många i munnen utan att tugga sönder dem (alltså, inte bara ha dem i munnen, de skulle typ stå upp också. Ont i kinderna!). Det såg rätt roligt ut!

Imorn kommer mammas gäster, som ska sova i mitt rum. Det ser ut som ett bombnedslag. Jag skulle ha börjat städa för en timme sen, ungefär, men så startade jag datorn för att ha spotify som städmusik. Ja, och så skulle jag kolla facebook, och ja, du kan ju gissa hur det blev sen. Nu har min playlist nästan gått ett varv. Hahah, får starta en annan, slita mig från datorn och sätta igång. Jag vet bara inte riktigt i vilken ände jag ska börja...

Min elektropop-playlist (som jag tänkte städa till men inte gjorde):
Doopbzoonmpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback