Mina tisdagskvällar är räddade!

Förra veckan började TV4 sända säsong 5 av tv-serien House, som jag verkligen älskar.
Samtidigt gick mitt andra favoritprogram, So you think you can dance, på kanal 5. Åh, det var lycka och ångest om vartannat! Så, då bestämmde jag mig för att se House på tisdagarna, och se reprisen av SYTYCD på lördagsmornarna (om jag kom ihåg att den går då, dvs).

Så, ikväll satt jag i sängen med resterna av min (nu uppätna) Ben & Jerry's half baked och såg färdigt på Houseavsnittet, zappade över till femman för att åtminstånne kanske få se slutet på sytycd, men såg istället att det nya programmet Vinterspelen gick. Med smärre panik kollade jag TV-tablån, och fick då se att från och med nu sänds So you think you can dance 22:00! Perfekt, nu kan jag se båda!!

I all denna glädje slänger jag upp en favorit från förra veckan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback