Nedför backen, över torget, åh jag älskar älskar den här stan

Jag kände asfalt under fötterna när jag gick ner på stan, solen sken och det var inte särskillt kallt. Våren är på väg, underbart!

Idag var jag modell åt Amanda Berggren! Det var jättekul! Vi ska göra ett reportage om henne till unga st, så då stylade hon mig och valde ut en riktigt glammig outfit. Sedan gick vi ut och hon fotograferade mig på lite olika ställen runt om i stan, medans Nora och Leo svansade efter och dokumenterade.
I början kändes det lite konstigt, jag är ju inte precis van vid att vara modell och dessutom kollade alla som gick förbi på mig, eftersom jag var så uppsminkad. Men det var en rolig dag!

Kolla in Amandas blogg! Hon tar jättefina bilder och är expert på gör-det-själv!
http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Stina

Sjukt fina bilder det blev! (hittade hit via facebook om du undrar haha)

2010-02-19 @ 22:18:13
URL: http://happyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback