Note to self & everyone else #3

Se inte filmen Snakes on a plane. Vad den handlar om kan du ju nästan lista ut själv.

För att vara en läskig film så vet man nästan hela tiden vad som kommer hända, animeringarna är lite mesiga, men ändå är den riktigt jävla äcklig. Huää.
Åh, efter ett tag kom det fram en SKITSTOR orm som inte var med i kaoset tidigare, och det var en sån där "krama-till-döds-och-sen-sluka-bytet-helt"-orm (som säkert har en mer korrekt fackterm som jag för tillfället inte känner till) som åt upp en gubbe. En GUBBE! Man har ju hört om ormar som slukar typ chinchillor hela, men den här åt en fullvuxen GUBBE! (Japp, asverklig film, NOOOT!)
Dock var det rätt åt gubben, hade jag varit ombord på samma plan som honom hade jag nog önskat honom samma öde.... Fast, inte på planet då, utan typ... I hans sommarstuga, ensam.... Och sen skulle ormen ha sprängts... Ja, eh... Nu svamlar jag bara. SAMMANFATTNINGSVIS, se inte den filmen om du är lite känslig... Åååh jag mår illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback