Sömnig!

Vilken dag! Stannade kvar efter skolan idag IGEN, dock gjorde jag skolarbete den här gången.
Nu tittar jag på Scrubs och är jättetrött efter dansträningen. Hoppetihoppetihopp.

På tal om Scrubs, det är avsnittet där Dr. Cox's son ska döpas. Nu hörde jag precis att det var In the sun med Joseph Arthur som spelades i bakgrunden! Jag älskar den låten, den är så fin och helmysig. Jag försökte faktiskt ta ut den på piano tidigare idag innan Mamma skjutsade mig till träningen. Jag kom inte särskillt långt, men vem vet, det finns säkert någon bra instruktion på nätet nånstans. Å andra sidan, så tycker jag det är helt okej att sitta där vid pianot och försöka lista ut hur den går aldeles själv. Då känner jag mig stolt, och duktig. Dock borde jag göra det nån gång då jag är ensam hemma, för annars kan det bli lite irriterande för Mor & Bror. Aldeles för många gånger har jag fått genomlida när brorshan sitter och plingar signaturen till Macken om och om igen, it drives me insane!

Åh, jag har sovmorgon imorn! Underbart! Nu väntar sängen, jag ska drömma riktigt sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback