Andra dagen på sommarjobbet, sista dagen på Unga ST

Jag lämnade in min blåa lilla ST-plopp idag. Den som släppt in mig i maktens korridorer (typ). Det kändes sådär. Jag har lite svårt att fatta att jag inte längre kommer jobba där. Inga fler mackor på Tisdagarna. Inga fler möten med vår fina lilla redaktion. Nu har jag inte längre något snabbt och enkelt sätt att tjäna några hundra kronor. När sommaren är över måste jag skaffa mig ett riktigt jobb. Uööh.

Anyway, idag så gjorde våra små söta entreprenörer en gerillamarknadsföring. Jag sprang efter och mitt ansite måste ha skinit som en sol, jag vart så glad över att se hur kul de hade. Jag älskar sånt där.
Så småningom (AKA så fort som vi har hunnit klippa färdigt det) så slänger jag och Nenne upp en film på en massa sjungande grönklädda typer med ballonger på http://sommarlovsentreprenorsundsvall.wordpress.com/ (Den längsta blogglänken i världen? I think so!). Har jag tur så får jag kanske låna några bilder utav Emma också.

Nu ska jag ta tag i och försöka få någon ordning på mina sista jobb till ST, which is reportaget om Sommarlovsentreprenörerna och annonsen efter nya ungdomsreportrar. Om inte datorn stänger av sig, dvs. En risk man blir tvungen att ta när man jobbar på datorn hemma hos mamma. Usch. Sluta stänga av dig. Det är inte lätt att blogga under sådana omständigheter, och storprojekt i Photoshop lär ju knappast vara enklare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback