Jag är your average little emokid, jag bloggar och ni älskar det

Tisdag. (Nej, Onsdag var det visst!) Regn. Jag lever på rostisar och överbliven läsk. Hittade precis en pytte-chipspåse som inte levde upp till förväntningarna. Så min kärlek går till endast mina brända mackor och trocaderon utan kolsyra.

Jag har tråkigt. Jag har viktigare saker att åtaga mig. Som jag har sagt att jag ska göra. Men jag orkar inte göra det. Ett beteende som jag ärvt, tydligen. Men sån är jag. Det är ganska onödigt att hata mig för det.

Ska nog ta och titta lite på en serie. Den är skitbra. Men ack, så töntig. Så jag säger inte vad den heter.
(Och Nej, det är inte Glee. Den här serien är, även om det verkar omöjligt, ännu töntigare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback