La roux-hår.

Jag är (som vanligt) sugen på att klippa av mig håret.
Och nu när det ändå är rött är jag lite sugen på La roux-frillan;







Visst är det snyggt? Dock vet jag inte om jag klarar av att bära upp själva fjongen särskillt bra, men man kan ju köra på snelugg. Hur som helst så har jag bokat klipptid på sax och kam. Den 20 juli. Men om det blir La Roux-kort återstår att se. En sak är iaf säker, jag ska I-N-T-E klippa luggen. Jag ska inte låta Katja klippa en endaste millimeter på luggen, även fast hon är frisör och vet bättre. Jag ska spara ut den. SÅ DET SÅ!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar:

jag har faktist inte testat än, så jag har ingenaning, men min kompis tipsade mej om att köpa den, hon tyckte att den luktade gott & var bra & sånt, men hon sa inget om att det dära :p

2010-06-04 @ 23:19:14
URL: http://karlssonss.blogg.se/
Postat av: sally

Tack! :D



Jo, den där frisyren skulle vara skitsnygg med snedlugg, alltså utan fjongen :)

2010-06-09 @ 18:40:18
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback