Note to self & everyone else #13

Gör listor. Om allt.
Jag går alltid omkring och säger ”Åh, det där måste jag lägga till i min 'Nåntingnånting-lista', så att jag inte glömmer bort det. För det här var smart och det vill jag komma ihåg!”, men sen så kommer jag på att jag inte ens har gjort den listan överhuvudtaget. Och så snurrar allt jag vill runt i huvudet istället.

Men, igår var jag minsann duktig, och skrev en ”Alla serier som jag följer, i fall att jag någon gång har tråkigt och vill kolla på någon serie men har glömt bort vilka serier jag följer-lista”. Så nu har jag koll på det.

And now, I proudly present to you, min lista över listor som jag måste skriva:

  • Filmer jag måste se
  • Låtar att göra koreografi till (dock har jag nästan redan gjort den, som spotifyplaylist)
  • Alla sketcher som jag och Nenne måste göra
  • Bloggmaterial (Hahaha!)
  • Buss-tidtabeller
  • Saker jag måste göra innan jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback