Eniros Skattjakt

Jag lär väl vara rätt efter med att upptäcka detta, men ni har väl sett reklamerna för eniros nya Skattjakt-grej? En banner brukar dyka upp på en del bloggar ibland, och så visas några snuttar i reklampauserna på TV. Hur som helst så ska man leta efter guld via kartorna på deras hemsida.

På youtube finns även ett par ledtrådar, och dom är FREAKY SCARY!! Hahaha, värsta Stephen King-filmerna ju! Jag som är världsmästare på att skrämma upp mig själv tycker iaf det...

Jag och min brorsha har börjat leta lite smått, mest för skojs skull. Jag har fastnat vid poliserna som griper T.Krona Larm och Lås, hjälpskylten säger "sök på gula sidorna" men sen hittar jag inte något nytt att leta efter... Och så försöker vi lista ut ledtråd 11 (i förväg) som finns på youtube. 

Om du också vart sugen på att börja leta (det är jättebra slösurf iaf), så gör man det på http://kartor.eniro.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback