Fondvägg

Jag ska göra om min fondvägg, men vet inte riktigt hur jag vill ha den. Antingen vill jag ha en illustration på något fint, mot vit bakgrund. Ett körsbärsträd hade jag nog tänkt mig, men är inte riktigt säker.

Eller, så ska jag ha (och det här kommer bli invecklat att förklara, hm...) en extrem närbild på något, som jag förstorar upp till en fototapet, MEN, det ska vara vita liner som delar in den i rutor. Eh..
Jag provade göra en liten test i photoshop på ungefär hur det skulle vara, så såhär typ:




Vad tycker ni läsare? Skulle det se helt sjukt ut? Om jag gör så, så blir det nog inte den bilden, det där är bara en bild på ett löv som jag tog nån gång i höstas. Och är det snyggt med regnbågs-övertoningen? Jag vill gärna ha in lite färg, eftersom alla andra väggar är helvita.


Kommentarer
Postat av: evelyn

najs!!

2010-03-06 @ 19:35:34
URL: http://e-evelyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback