I'm leaving for the sun

Sådärja. Nu är jag färdig med all packning. Allt som är kvar nu är att stå ut med mammas stress, eftersom hon inte är klar med sin och Eriks packning. Känner jag henne rätt så lär hon väl vara uppe några timmar till och packa...

Imorgon vid 10-tiden kommer Ugglan och skjutsar oss, och sen bär det av!
Jag har slagit vad med mig själv också, kommer jag räkna någon matte på planet? Jag lär väl bli rastlös efter ett tag, men så pass desperat att jag faktiskt öppnar matteboken och försöker fatta något? Hoho vilken cliffhanger, vi får väl se vad jag gör...

Erik's PSP har någon sorts videokamerafunktion, och han tjatar hela tiden om att han ska föra videodagbok. Gulligt, eller? Hahah, blir det nåt intressant så kanske jag slänger upp det som ett videoblogg-inlägg! Fast bara kanske...

Jaja, det här blir väl det sista blogginlägget innan jag kommer hem, nästa Måndag. Hejdå Allihopa, ha det så skönt i kalla, töiga, blöta, snöiga Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback