Inför Egypten

Jag måste...

  • Bestämma mig vilken väska jag ska packa i Klart! Den ascoola turkosa!
  • Fixa musik till Eriks ipod   Klart!
  • Hitta nån bra pocketbok att läsa när jag solar Klart! Det vart Darling Jim av Christian Moerk!
  • Bestämma mig huruvida jag ska ta med mig matteboken eller inte 6 timmars flyg, lika bra att plugga lite...
  • Köpa ett UVfilter till kameran Klart!
  • Välja NÅGRA par sommarskor  ÅH, MINA ÄLSKLINGAR, VAD JAG HAR SAKNAT ER!
  • Packa ner allt och inte glömma något  Heh, man blir aldrig av med känslan att man kommer glömma något viktigt, eller?...
  • SLUTA VARA FÖRKYLD!!!!  PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!
  • Välja ut endast 5 linnen/t-shirts att ta med mig (vilket är JÄTTEsvårt, jag känner mig som en auditionjury, haha!)  Bah, nu är jag klar med det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback